» » Пять кроків до застосування РРО
ornament-full-title

Пять кроків до застосування РРО

ornament-full-title

З 01.07.2015 року платники єдиного податку ІІІ групи (фізичні особи-підприємці) при проведенні розрахунків за готівку повинні застосовувати в своїй господарський діяльності зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО. Для ІІ групи цей термін наступає з 01.01.2016., крім платників податків, які здійснюють діяльність на ринках та при продажу товарів дрібнороздрібної торгівельної мережі через засоби пересувної мережі.

Першим кроком - суб’єктів господарювання, які мають наміри використовувати реєстратори розрахункових операцій, є вивчення Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій щодо застосування певних видів реєстраторів, моделей та їх класифікацій у конкретних сферах діяльності, а потім вже їх придбання.

Другим кроком - є обрання центру сервісного обслуговування та укладання з ним договору.

Третім кроком - є звернення до податкової за місцем реєстрації суб’єкта господарювання та подання:

-  заяви про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;

-  копії документа, що підтверджує факт придбання або безоплатного отримання РРО;

-  копії документа на право власності або права перебування (оренди) в приміщенні, де будуть використовувати касовий апарат;

-  копії договору із ЦСО (центром сервісного обслуговування);

-  отримання довідки про резервування фіскального номера РРО за формою № 2-РРО.

Четвертим кроком - протягом 5 робочих днів із моменту видачі довідки про резервування фіскального номера РРО є звернення до ЦСО, аби касовий апарат опломбували та ввели в експлуатацію.

П’ятим кроком - є подання копії згаданої довідки та акту до закінчення вищезазначеного п’ятиденного строку до податкової для завершення реєстрації РРО й отримання посвідчення.  


Сектор комунікацій ДПІ у Київському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області
flagОцени статью!
rel-left Похожие новости rel-right

banner

banner

Наши Группы