» » З 1 січня 2014 року перевірку щодо сплати податків можна пройти дистанційно
ornament-full-title

З 1 січня 2014 року перевірку щодо сплати податків можна пройти дистанційно

ornament-full-title

Платники податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, з 01.01.2014 року за власним бажанням можуть замовити в органі Міндоходів проведення електронної перевірки щодо правильності нарахування та сплати ними податків та обов’язкових платежів.

Для цього платник повинен подати Заяву до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на обліку. Заява подається за 10 календарних днів до початку проведення перевірки.
Електронна перевірка може бути проведена за визначені в Заяві податкові періоди, за які не проводились документальні планові або позапланові перевірки, але не менше одного базового податкового (звітного) періоду.
Для проведення електронної перевірки платник податків разом із Заявою повинен забезпечити подання до територіального органу Міндоходів в електронній формі документів, пов’язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів, з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб та у встановленому форматі.
Результатом податкової перевірки є довідка, яка складається у двох примірниках і підписується уповноваженими від податкової служби особами, які проводили таку перевірку. Якщо ж платник податків не згоден з результатами перевірки, він має право направити свої зауваження разом з підписаним примірником довідки або надати заперечення протягом 5 днів з моменту її вручення.
З 1 січня 2015 року така послуга буде доступна для всіх представників малого та середнього бізнесу, що працюють на загальній системі оподаткування, а з 1 січня 2016 року – для всіх категорій платників податків.  

Інформаційно – комунікаційний сектор ДПІ у Київському районі
м. Одесси Головного управління Міндоходів в Одеській області
flagОцени статью!

banner

banner

Наши Группы